حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا: به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده‌ایم

  • کد خبر: ۱۶۹۰۵۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا: به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده‌ایم
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار محمد شیرازی صبح امروز در همایش تبیین بیانات رهبر انقلاب در سالروز نیروی هوایی ارتش در دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: اگر تدابیر رهبری را در همین دانشگاه توجه کنیم، تابلو پیشرفت کشور مشخص می شود.

وی افزود: مراسم های ۱۹ بهمن فرصت های بسیار مغتنمی است و رهبری هم هر سال می فرمایند که این مراسم سر جای خود باشد. رهبری فرمودند ۱۹ بهمن، پیش قراول ۲۲ بهمن بوده است ولی به این موضوع کم پرداختیم. تمام تکیه طاغوت به ارتش بود و وقتی نیروی هوایی با امام خمینی دیدار کردند، قدرت طاغوت شکست. این دیدار یک کار انقلابی بود. هر سال ۱۹ بهمن سرآغاز حرکت۲۲ بهمن دیگری است.

سردار شیرازی افزود: کلمه کلمه تدابیر و فرمایشات رهبری در روز ۱۹ بهمن هر سال باید توجه داشت و برای آن همایش برگزار کرد و مقاله داد تا به عمق تدابیر ایشان پی ببریم. تدابیر رهبر انقلاب، همه جانبه، عمیق، مستند و براساس مبانی است و ما باید آن ها را درک کرده و اجرا کنیم. از سویی تا زمینه اجرای تدابیر نباشد، ایشان به آن اشاره نمی کنند. ایشان تاکید دارند در هر کاری باید همه جوانب دیده شود. رهبر معظم انقلاب تاکید دارند کار باید سر وقت انجام شود.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا همچنین تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد و قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم. مطالبه رهبر انقلاب این است که امروز به توانمندی و ظرفیت خود بپردازیم. اتکای ایشان به نیروی انسانی است. نیروی انسانی ما در ارتش باید به شهید ستاری تبدیل شود. این شدنی است. رهبری درباره شناخت توان سربازان وظیفه هم تاکید دارند. انتظارات رهبری هم شدنی است.

وی در پایان گفت: میزان رشد علمی کشور هم باید سرعت گیرد. دشمن هم تلاش می کند تا ایرانی پیروز نشود. هرچه ما موفقتر شویم دشمن بیشتر مایوس می شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->